Hopp til innhold
FRI FRAKT PÅ ALLE BESTILLINGER OVER 499,-
FRI FRAKT PÅ ALLE BESTILLINGER OVER 499,-

Levering og frakt

Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?
Vi prøver å sende ut din bestilling så fort som mulig fra vårt lager. Men du kan forvente en leveringstid på 2-9 dager.
Hva koster det å gjøre en retur?
Å gjøre en retur hos oss er helt gratis.
Jeg angrer mitt kjøp
Hvis du angrer ditt kjøp så kan du benytte deg av angrerett skjema som du du finner i pakken.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?
Hvis du ikke henter din pakke blir den send tilbake til vårt lager. Vi vil kontakte deg per e-post om sende den på nytt, hører vi ikke fra deg innen 7 dager så blir din bestilling kansellert. 
Ordren min er registrert som «Til behandling», hva betyr det?

Ordren din vil være registrert med «Til behandling», helt til den er klar for sending fra vårt lager.

Hva betyr det at ordren min er «on hold»?

Det vil si at vi har gått midlertidig tom for varen, vi vil forsøke å fylle på og å sende bestillingen din så raskt som mulig. Innen 2-9 dager.

Andre sprørsmål

Jeg har glemt passordet mitt. Hva gjør jeg?

Trykk på «Glemt Passord», og skriv inn din mailadresse. Deretter vil vi sende deg en link hvor du kan lage et nytt passord. 

Er det mulig å få en rabattkode?

Vi sender jevnlig ut anonyme rabattkoder i Nyhetsbrevet vårt, på Facebook, Snapchat og Instagram. Følg oss i sosiale medier, og meld deg på vårt nyhetsbrev, så får du alltid med deg de beste tilbudene og rabattene våre.

Hvor fyller jeg inn rabattkoden da?

Hvis du trykker deg inn i handlekurven din, vil du kunne trykke på «Legg inn rabattkode ». Trykk her, og skriv inn koden din. Deretter trykker du «Bruk kode». Rabatten vil så automatisk trekkes fra på sluttsummen din.

Hvordan kan jeg se hvor ordren min er?

Inne på «Min konto» Kan du sjekke statusen på ordren din. Du vil også kunne spore forsendelsen din gjennom linken du får i ordrebekreftelsen, som dau får på mail.

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?
Du kan skrive til kundeservice per mail på kontakt@befit.no
Har fått feil vare. Hva gjør jeg?
Kontakt kundeservice på kontakt@befit.no og vi vil hjelpe deg videre slik at du får riktig vare.